2021年6月4日金曜日

2021年6月4日~June 4, 2021


「floating」

  今日は朝から雨、風とともに強く嵐の様。小止みになったところでカメラを持ち出しました。観葉植物の葉についた水滴は見る方向によって少し輝くので、それを活かして一枚まとめてみました。
 
      It has been raining since this morning, and the wind has been blowing strongly, making it look like a storm. When it stopped, I took out my camera. The water droplets on the leaves of the houseplants shine a little depending on the direction I looked at them, so I took advantage of that to take this shot.

0 件のコメント:

コメントを投稿

2024年4月30日~Apl 30, 2024

  - 静寂な詩(うた)- 花車というガーベラの花が咲き始めました。 時折、雨が降る不安定な天候でしたが、ガーベラの蕊には小さな水玉が。 その水玉を主役に一枚まとめてみました。 赤い花なので、露出をマイナス補正してその赤を活かしました。 【撮影データ】 TAMRON SP 180...